Friday, January 28, 2011

tata johnny's :(

assalammualaikum

Johnny's Restaurant Logo
ini lah tempat saya berkerja selama 18 hari



ini rupa saya semasa berkerja , macam mana , ok tak ? haha


ini manager saya , nama dia miss hazirah



kawan baik saya yg baru kenal tak berapa hari tapi kami sudah mesra sgt2 , love u fina


ini la cousin saya yg selalu datang waktu saya break and then paw saya taw , jahat betul dia ni !



candid , hehe , sewaktu break selama 3 jam 30 minit , wah sgt lama kan ?


ini lah menu tiap2 hari saya kena suggest dekat customer , berbaloi-baloi !


ini la plate steamboat yg selalu saya bawa untuk di hantar ke meja customer yg banyak sgt kerenahnya tuu kan , macam nak sepak2 ja !!


ini la pot yg selalu bg saya luka , ish , bodoh punya pot !!


ini lah bekas sauce yg selalu saya kena basuh semasa closing :)


ini la menu kegemaran saya , nasi goreng belacan bersama belacan sauce yg begitu ho-liao = , = '


banana split yg enak , saya sebenarnya tak suka ice-cream , tetai disebabkan last kerja hari tuu imam rakan seperjuangan datangnya dari bangla nak belanja , bedal ja la :)


ini saya celoteh saya , jemput2 lah datang ke johnny's cheras selatan , anda pasti dilayan seperti permaisuri , try dulu baru taw , haha



mirara

4 comments:

dhanial yahaya said...

sakai dah berhenti kan. dah diam! haha

Unknown said...

tah, dah kena pecat pon baik hati lagi nk promo. haha

FS said...

nak try nanti. JOM!

mirara said...

eh , tak kena pecat taw , saya berhenti dgn rela hati