Thursday, March 10, 2011

SESANGAT LELAMA !

Assalamualaikum !

Sesudah lelama sesangat tak update blog kan . Rindu lama dah nak update tapi rasa malas tuu tak nak pergi dari diri ini . sudah lama saya menjadi suri rumah tangga yg berjaya , saya juga telah membina badan dengan makan dan tidur sahaja :)

Telah di suruh mencari kerja oleh saudara mara , tetspi enggan dengan banyak sangat kerenah .    Cousin saya Suriani binti Che Abdullah pelawa kerja di tempat dia bekerja tetapi saya enggan , tanpa pengetahuan saya dia memandai p kata saya setuju dengan kerja itu dan memberi no telefon bimbit saya dekat kawan dia , aduh terpaksa saya p jugak . Bila saya dah pergi , rasa best la pulak , kerja relax , dah la sorang ja pulak tuu perempuan , sangat la best , hehe

Saja jumpa dengan berbagai2 bangsa dari serata dunia tau , rajin2 datang la ke hotel evergreen berhampiran gengan gurney . saya bekerja sebagai cashier worker di coffee house :)

tak ada gambar yang boleh saya upload buat masa sekarang , hehe
bye,bye


mirara

3 comments:

dhanial yahaya said...

Gaji jangan lupa belanja saya :P

mirara said...

blah la , nak amek lesen nie !

itu ATMA :) said...

Keje kumpul duit ye. Tunggu org belanja nihh toink3 ;p